شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۲:۰۲:۳۵

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش:
هفته وحدت نتایج شکوهمند انقلاب اسلامی است

باشگاه خبری فراساحل: به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع)، مراسمی با حضور کارکنان وظیفه اهل تشیع و تسنن در منطقه یکم نداجا برگزار شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار دوم آزاد فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در این مراسم گفت:یکی از نتایج انقلاب شکوهمند اسلامی و رهبری امام راحل(ره) هفته وحدت می باشد.


امیر دریادار آزاد در ادامه، رسول اکرم (ص) را نمونه ای کامل از یک انسان واقعی و بنده حقیقی خداوند توصیف کردکه بشریت را از جهل و نادانی رهایی بخشیده و گفت:هم اکنون حفظ فضائل اخلاقی و حفظ فضیلت قرآن از وظایف ما در قبال پیامبر (ص) می‌باشد. فرمانده منطقه یکم نداجا، هفته وحدت را شاهکار امام‌خمینی(ره) دانست و گفت: آن حضرت با درایت خود، تشخیص خوبی داده بود که اصلی‌ترین مشکل برای امت، از جانب اختلاف خواهد بود و بر اثر اختلاف امت است که استکبار جهانی به اقتدار می‌رسد و هیبت و عزت امت از میان میرود. امیر دریادار آزاد در پایان سخنان خود گفت: پیروزی انقلاب اسلامی که در سایه وحدت ملت و اقشار و طوایف مختلف به تحقق پیوست، موجبات وحدت ملل مسلمان را فراهم کرد.



  کد خبر : 944
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :